High Street Kensington

Igår kväll åkte jag, Shassi, Emma och Frida in till Kingston. Vi åt på Jamie Oliver's, alla tog pasta rätter och det var så gott. Istället för att äta efterrätt gick vi över till en liten butik på andra sidan gatan och köpte lite godis...student livet. Vi gick längst med Themsen och sedan åkte vi hem. 



Idag åkte jag och Emma in till High Street Kensington. Vi var där ungefär klockan 3, sedan fikade vi vid 5 och sedan åkte vi in till Oxford Street. Vi var inne i massa affärer och fick med mig den mysigaste tröjan någonsin från Urban Outfitters. Vi var inte hemma förens halv 9, skyndade mig lite för att hinna hem till kvällsmaten, men vi åt inte förens halv 10..
mormor:

hej Edde, vilken lycka idag att hämta posten (för det mesta är det bara räkningar) nu har vi kollat in adressen på datorn men det är svårt att veta exakt vilket hus det är, dessutom vill vi ha en tydligare adress när du kommer hem. Bara ett par dagar kvar, har pratat med mamman om när ni har tid att komma upp, jag förstår att det är många du vill träffa inte minst hemmakompisarna. Igår var marken täckt av snö här men idag är det mesta försvunnet o när du kommer skiner säkert solen . Det såg ut att vara ett gott bröd ni åt ? Fattar dom inte att man inte ska äta innan man går o lägger sig? Välkommen välkommen hem lilla "älsklingsbarnbarnet" kramar från oss o Linux !
mormor o morfar

Svar: Hejhej! Ja man får hoppas att det är lite roligare än räkningar :) ja jag vet, det är ganska glöddigt, ja det kan ni få. Ja men jag har gjort tid för Småland också! Ojdå, här har det faktiskt varit lite stormigt och regningt, ja vi får hålla tummarna för det. Ja det var jättegott, den enda gången man får gott bröd är om man är på resturang. Nä tyvärr gör de inte riktigt det. Tack så mycket, har blivit kräksjuk nu igen så får hoppas att jag hinner bli tillbakaställd innan jag kommer hem!
Massa massa kramar!! <3
Edith Grundström

Kommentera inlägget här: